Nasze doświadczenie zawodowe pozwala nam bez stresu podejmować się wymiany uszczelki pod głowicą bez względu na typ samochodu. Od 2008 roku w Serwis Kowalczyk pomagamy właścicielom pojazdów, jacy dostrzegą skoki temperatury w silniku albo stwardniałe przewody z płynem chłodzącym w układzie chłodzenia silnika. W trakcie diagnozy przeprowadzimy badanie na obecność gazów spalinowych w układzie zapobiegającym wzrostowi temperatury ponad maksymalną tzw. układ chłodzenia. W trakcie diagnozy badamy płyn na zawartość tlenku węgla. Jego obecność w cieczy potwierdza uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Przygotowujemy wycenę naprawy, po zaakceptowaniu jej rozpoczynamy prace. Kolejnym krokiem jest demontaż głowicy silnika, planowanie głowicy, docieranie zaworów i inne drobne czynności. Obróbka powierzchni głowicy, tzw planowanie regeneruje całą płaszczyznę przylegająca do uszczelki. W trakcie wymiany uszczelki pod głowicą każdy wykwalifikowany mechanik samochodowy wymieni płyn chłodzący oraz olej z filtrem. Prawidłowo przeprowadzona wymiana uszczelki pod głowicą przywróci autu pełną sprawność. Jeśli podejrzewasz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą przyjedź do nas na diagnozę. Naprawa na wczesnym etapie usterki poważniejszym uszkodzeniem silnika.