Producenci samochodów dokładnie wyznaczają, po jakim przebiegu trzeba
wymienić pasek rozrządu. Zazwyczaj jest to pewna ilość km, jaką pojazd pokonał. Natomiast, pozostałe sytuacje, w których wymiana paska rozrządu jest obowiązkowa to:
ciała obce w pasku rozrządu,
zaolejenie paska,
uszkodzenia mechaniczne
W zakładzie Serwis Kowalczyk wymiana paska połączona jest ze sprawdzeniem stanu innych elementów: wału karbowego, rolek napinających, uszczelnień wałków rozrządu, rolek prowadzących, a także pompy wody.
Czy potrzebna wymienić łańcuch rozrządu?Łańcuch rozrządu wymieniamy zgodnie z wytycznymi producenta samochodu lub gdy łańcuch hałasuje
Cena za wymianę łańcucha lub paska rozrządu uzależniona jest od stopnia skomplikowania i pracochłonności oraz modelu i typu auta. Wymiana paska rozrządu w w naszym zakładzie to gwarancja dobrze zrobionego serwisu. Możesz być pewien, że dopilnujemy wszystkiego i że Twój silnik będzie działał bez zarzutu, przemierzając kraj.
Oferujemy klientowi jedynie sprawdzone części od uznanych producentów na świecie, którzy dają 12 miesięcy gwarancję na swoje części zamienne.
EXIDE, WAHLER, JAKOPARTS, GLYCO, OSRAM, ELF, DEPO, MONROE, CONTINENTAL, KORMORAN, FEBI, LIQUI MOLY, PURFLUX, SWAG